Doeltreffende communicatietools baseren zich op een sterke onderscheidende positie en identiteit. Weten wat je wil vertellen en zorgen dat elke tool deel uitmaakt van hetzelfde verhaal. Inhoudelijk en visueel. En de rest is doen. Boodschappen bedenken, uitsturen, ageren.
Anders zijn. Inhoudelijk en visueel. Je eigen plek opeisen en de keuze beïnvloeden.
Tools die je eigenheid versterken, je helpen naar je doel, en rekening houden met wat de doelgroep wil.
Boodschappen en campagnes bedenken, de communicatie organiseren en plannen,...
Elke organisatie is anders georganiseerd. Bepaalde taken doet men liever in huis of net niet. Sommige skills zijn intern aanwezig, andere niet. Een samenwerking op maat laat toe om het maximum te halen uit onze gezamenlijke talenten.
Adres
Preferenz bvba
Steenweg op Dendermonde 221
1745 Opwijk
BE0865829819
Mailinglijst
Je wil natuurlijk niet de zoveelste nieuwsbrief in je mailbox maar we schrijven zo nu en dan een berichtje waar je echt iets aan zou hebben. Echt. Je schrijft je trouwens even vlug weer uit.
Copyright © Preferenz 2019