PREFERENZ

Home       Identiteit       Online stuff       Offline stuff       Toolbox       Blog       Over ons       Contact

Radio

 

De kracht van de verbeelding.

Radioboodschappen zijn misschien wel de meest opdringerige boodschappen. Heel wat mensen luisteren radio voor een leuk muziekje of algemene informatie. Het medium maakt voor heel wat mensen deel uit van hun dagelijks bestaan en iedereen heeft zowat zijn favoriete radiozender. En temidden van 'hun' medium komt daar plots de totaal ongevraagde radiospot. Er niet naar luisteren is onmogelijk en daarenboven hebben geluidjes en deuntjes de eigenschap zich sterk vast te ankeren in iemands hoofd waardoor ze heel vlug herkenbaar worden en heel lang kunnen meegaan. Met 'Die ochtend in de krantenwinkel' weet u precies welk merk hiermee verbonden is. Radio is dus een ideaal medium om vlug en doordringend een boodschap naar een geselecteerde doelgroep te sturen. Maar de grootste kracht van een radiospot is dat hij ruimte laat voor de verbeelding van de ontvanger. Iedere luisteraar creëert zijn eigen beelden bij wat hij hoort en dat maakt de boodschap heel persoonlijk.

copywriting

fotografie

illustraties

logo en huisstijl

brochures en folders

jaarverslagen

magazines

nieuwsbrieven

personeelsbladen

advertenties

direct mailings

websites

e-mailmarketing

banners

digitale presentaties

video & tv

radio

item3a

Elke maand een gratis tip
en inspirerende papers

Disclaimer
Privacy

Site map
Inspiratie

Klik op één of meerdere icoontjes hieronder als je binnen je sociale netwerk deze pagina wil delen. Alvast bedankt.

item5

Ben jij ook steeds op zoek naar wat je kan verbeteren om klanten aan te trekken, te houden en te stimuleren? Schrijf je dan meteen in op onze mailinglijst.

item8
pencil
Vraag vrijblijvend een advies  of schrijf je meteen in