PREFERENZ

Home       Identiteit       Online stuff       Offline stuff       Toolbox       Blog       Over ons       Contact

Magazines

 

Het verbreden van de context.

Bedrijfsmagazines zijn communicatietools voor de gevorderde marketeer. Want een magazine is meer dan een nieuwsbrief dat in eerste instantie vooral informatief wil zijn. Een magazine mag maar moet niet hoofdzakelijk informatief zijn. Eerst en vooral is een magazine een statement. Wie zijn eigen magazine heeft is niet de eerste de beste. Het is ook een middel om aan de lezer duidelijk te maken dat hij lid is van 'de club'. Niet iedereen krijgt het bedrijfsmagazine. Het doel is een wereld te creëren rond het bedrijf en haar producten of diensten. Door associaties te maken met producten of diensten die het eigen imago extra invulling geven. Artikels over stijlvolle wagens, avontuurlijke reizen, uitgesproken persoonlijkheden, worden om de eigen producten gedrapeerd. Samenwerkingen met andere bedrijven en merken kunnen exclusieve voordelen creëren voor de magazinelezers waarmee dus eigenlijk een productextensie wordt gemaakt. Het hoort bij het rijden met wagen x of het gebruiken van kredietkaart y. Magazines verbreden de context.

copywriting

fotografie

illustraties

logo en huisstijl

brochures en folders

jaarverslagen

magazines

nieuwsbrieven

personeelsbladen

advertenties

direct mailings

websites

e-mailmarketing

banners

digitale presentaties

video & tv

radio

item3a

Elke maand een gratis tip
en inspirerende papers

Disclaimer
Privacy

Site map
Inspiratie

Klik op één of meerdere icoontjes hieronder als je binnen je sociale netwerk deze pagina wil delen. Alvast bedankt.

item5

Ben jij ook steeds op zoek naar wat je kan verbeteren om klanten aan te trekken, te houden en te stimuleren? Schrijf je dan meteen in op onze mailinglijst.

item8
pencil
Vraag vrijblijvend een advies  of schrijf je meteen in