PREFERENZ

Home       Identiteit       Online stuff       Offline stuff       Toolbox       Blog       Over ons       Contact

E-mailmarketing

 

Het

E-mailmarketing laat toe boodschappen uit te sturen die precies zijn afgestemd op de ontvanger. In eerste instantie willen we het kaf van het koren scheiden en gaan we enkel communiceren met mensen die zelf hebben aangegeven dat ze geïnteresseerd zijn in je aanbod. Deze 'inbound' adressen zijn dus zeer waardevol want de kans is groot dat ze ooit bij jou aankopen. We weten enkel niet altijd precies wanneer. E-mailmarketing laat toe om met deze 'leads' op een al dan niet geautomatiseerde manier in contact te blijven en een relatie op te zetten. Verkopers richten zich vooral op 'warme leads' en laten de koude dikwijls links liggen omwille van tijdsgebrek en te weinig zicht op resultaat op korte termijn. Met e-mailmarketing kunnen we door analyse van het klikgedrag de boodschappen steeds beter op de doelgroep afstemmen en de relatie onderhouden tot de prospect zelf beslist klaar te zijn voor contactname. Vervolgens kunnen we via e-mailmarketing de klant informeren, binden en stimuleren. E-mailmarketing is dus heel wat meer dan een bericht sturen naar een groep mensen.

copywriting

fotografie

illustraties

logo en huisstijl

brochures en folders

jaarverslagen

magazines

nieuwsbrieven

personeelsbladen

advertenties

direct mailings

websites

e-mailmarketing

banners

digitale presentaties

video & tv

radio

item3a

Elke maand een gratis tip
en inspirerende papers

Disclaimer
Privacy

Site map
Inspiratie

Klik op één of meerdere icoontjes hieronder als je binnen je sociale netwerk deze pagina wil delen. Alvast bedankt.

item5

Ben jij ook steeds op zoek naar wat je kan verbeteren om klanten aan te trekken, te houden en te stimuleren? Schrijf je dan meteen in op onze mailinglijst.

item8
pencil
Vraag vrijblijvend een advies  of schrijf je meteen in