PREFERENZ

Home       Identiteit       Online stuff       Offline stuff       Toolbox       Blog       Over ons       Contact

Brochures en folders

 

De beleving van de drager.

Het lijkt soms een achterhaald medium sinds het ontstaan van het internet maar brochures en folders zullen heus niet verdwijnen. En daar zijn enkele goede redenen voor. Hoewel men in een website de inhoud kan structureren en zo verschillende samenhorende informatiepakketten kan scheiden kan men het toch niet vergelijken met aparte brochures. Met brochures stelt men informatiepakketten samen op maat van de klant of prospect. Men kan dus weglaten wat niet relevant is. De volgorde ligt vast, men kan dus een verhaal opbouwen in een brochure of folder. In een website fladdert een lezer willekeurig rond. Daarom is een website maken ook iets helemaal anders dan een brochure maken. Maar de grote troef van brochures en folders is de beleving van het fysieke product. Een brochure kan men vastpakken, voelen, ruiken. Men kan spelen met formaten, papierkeuzes en afwerkingen. Er zijn er die luxe uitstralen of net niet. En daarenboven, met kan ze bijhouden, zelfs koesteren.

copywriting

fotografie

illustraties

logo & huisstijl

brochures en folders

jaarverslagen

magazines

nieuwsbrieven

personeelsbladen

advertenties

direct mailings

websites

e-mailmarketing

banners

digitale presentaties

video & tv

radio

item3a

Elke maand een gratis tip
en inspirerende papers

Disclaimer
Privacy

Site map
Inspiratie

Klik op één of meerdere icoontjes hieronder als je binnen je sociale netwerk deze pagina wil delen. Alvast bedankt.

item5

Ben jij ook steeds op zoek naar wat je kan verbeteren om klanten aan te trekken, te houden en te stimuleren? Schrijf je dan meteen in op onze mailinglijst.

item8
pencil
Vraag vrijblijvend een advies  of schrijf je meteen in